Bea här;)

hej bloggen!

Bea här;)





har något att berätta om! Nämligen att Ridskolan Har köpt Maggan vilket jAG är glad för;)






I fredags stack jag efter skolan med Fanny till stallet och tittade på när hon red:)
Efter det cyklade vi till Hemmakväll och mötte upp Hannah Terman. Vi hyrde film och köpte godis och sen drog vi vidare till Santa Lucia (pizzeria). Vi köpte två Hawaii och en Vezuvi eller vad dem nu heter.

Efter det cyklade vi vidare till Fanny och stannade där och åt pizza, gjorde ett videoinlägg på min andra blogg och sen kom Lovis. Då såg vi på filmen "jag saknar dig" och Fanny började gråta direkt :(( Den var jättesorglig och det värsta var att den har hänt på riktigt. Vi visste inte att den skulle vara så sorglig för då hade vi aldrig hyrt den. Fanny ville nämligen inte se sådana som man grät av för hon tyckte dte var pinsamt att hon börjar gråta direkt.

Vi åt massor godis, chips och salta pinnar som Lovis tagit med sig och vi drack typ tre 1,5 liters cola flaskor. Snacka om att jag mådde illa när jag kom hem vid halv tolv ;S


Jag älskar mina underbara vänner! Puss på er ;** ♥







/Beataimage description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisabea.blogg.se

Hej, vi är två 12-åriga tjejer som bor i Höllviken i Skåne. Vi heter Lisa och Beata.. Vår blogg är ganska ny så det står inte så mycket än.. :) Men det kommer snart att ändras. ;) Hoppas att du läser fler gånger, ha det bra ♥

RSS 2.0