Tjena tjena ♥

Lisa: Hej alla läsare, nu är det Tisdag som det brukar vara efter måndagar.. ;) Dagen började ganska dåligt, för det första så försov jag mig i 20 min och för det andra så kunde jag inte låsa upp min cykel.. Men precis när mamma skulle köra mig till bussen så fick pappa in nyckeln i låset och låste upp..! Första lektionen var engelska, det gick faktiskt bra med läxan, alltså glosorna som jag knappt tränat på. ;) I alla fall skolan slutade och som alltid så cyklade jag hem med Bea. När jag kom hem så möttes jag av min lilla hund, glad som vanligt när man kommer hem.♥ Efter detta måste jag göra lite läxor efter det så blir det.. Ja, det får vi se.. ;) Jag kanske bloggar lite ikväll, det får vi också se. Vi har än så länge inte så många läsare, men ni som läser och tycker att den verkar bra får gärna tipsa andra! Vi vill ha så många som möjligt ;D Tack.. :) Hejdå♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisabea.blogg.se

Hej, vi är två 12-åriga tjejer som bor i Höllviken i Skåne. Vi heter Lisa och Beata.. Vår blogg är ganska ny så det står inte så mycket än.. :) Men det kommer snart att ändras. ;) Hoppas att du läser fler gånger, ha det bra ♥

RSS 2.0