Tjena alla♥

Tjena alla ♥

Det är alltså Lisa som skriver nu.
Fredag-Lördag

Från fredag till lördag sov jag över med Bea, vi tittade på filmen Titanic. Vi somande vid halv ett, sen så sov vi till klockan halv elva. Sen, på lördag kväll så stack jag hem, Bea skulle iväg på middag, vi åt jättegod kvällsmat.. Sen så tittade vi på filmen The day after tomorrow.. :)
Innan vi tittade på den så såg jag lite av "Gladiatorerna". Är det någon som har sett det programet,? Ni som har det tycker inte ni att det är lite töntigt att vuxna typ klär ut sig och sen byter till olika "häftiga/skrämmande" namn. Så ger dem motståndarna, den som de ska möta, en mördar-blick.. Och när de ska presentera de olika Gladiatorerna så svingar vissa med sina svärd och andra med något annat. :L
Söndag

Idag så hade jag handbollsmatch, mot Lugi som är ett lag från Lund. Vi vann med 13-12. Jag var skit trött efter matchen, spelade nämligen nästan hela, fick vila i ca fyra min.. ;) Fast vi bara vann med ett mål så spelade vi grymt bra. Jag ska snart äta kvälllsmat, vet inte riktigt vad det blir. :) Imorgon börjar skolan igen. :P
Bara så att ni vet så gör jag ofta smilysar. De betyder inget speciellt, oftast typ glad, ledsen, förvånad osv ;)
Ha en skön kväll ♥
Kram♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisabea.blogg.se

Hej, vi är två 12-åriga tjejer som bor i Höllviken i Skåne. Vi heter Lisa och Beata.. Vår blogg är ganska ny så det står inte så mycket än.. :) Men det kommer snart att ändras. ;) Hoppas att du läser fler gånger, ha det bra ♥

RSS 2.0