Hello

Hej bloggen;)
Bea här;) ska bara ge lite kort information om vad jag inte kommer att blogga om;)

Inte blogga om

1.eftersom att jag själv hatar fjortisbilder i spegeln och vet hur tråkigt och irriterande det är att se kommer jag inte ta och lägga ut sådana bilder ( och in det förekommer kommer jag inte att fortsätt blogga här för om jag ska blogga så vill jag blogga om något vettigt och inte bara berätta vad jag gjort idag osv för det är meningslöst)

2.jag kommer antagligen att göra ganska lite men meningsfulla inlägg här för jag och några andra har ju en annan blogg som jag satsar
Lite mer på;)



Har inget betydelsefullt så hejdå:)


/bea<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisabea.blogg.se

Hej, vi är två 12-åriga tjejer som bor i Höllviken i Skåne. Vi heter Lisa och Beata.. Vår blogg är ganska ny så det står inte så mycket än.. :) Men det kommer snart att ändras. ;) Hoppas att du läser fler gånger, ha det bra ♥

RSS 2.0