Hejsan hejsan ;)

Lisa som skriver. ;)
Jag har inte skrivit på någon dag, har tyvärr inte haft så mycket tid.. ;( Så kan det gå. Lite snabbt om vad jag har gjort:
Tisdag:
Åkte in till Malmö med mamma, ganska sent. Vi skulle egentligen handla men affärerna stängde 20 så det blev bara en tröja.. :( Så istället åkte vi och köpte glass. :D
Onsdag:
Gjorde lite läxor efter skolan, sen hade jag handbolls träning.
Torsdag:
Gjorde inget speciellt.
Fredag:
Fredagar är alltid sköna, den enda "riktiga" lektionen är matten, då hade vi prov. Sen är det slöjd, rast, lunch och idrott. Vi spelade handboll på idrotten, kul. Revansch, åkte in till Trelleborg för att göra en sak, sen passade vi på att handla. Jag köpte en en jacka som jag ska ha när jag åker skidor, vi ska nämligen till Österrike på sportlovet. Sen köpte jag en "finjacka" som var svart. Några andra tröjor, en kofta, ett halsband och så. ;)
Lördag:
Hade handbolls träning på morgonen. Sen slappade jag lite på dagen och på kvällen tittade jag på film. :)
Söndag:
Jag spelade handbollsmatch, mycket handboll.. ;) Det gick inte så bra, vi förlorade med 3 mål. Nu sitter jag vid datorn och äter lite mat. Ska duscha snart.. :)
Hejdå, Lisa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisabea.blogg.se

Hej, vi är två 12-åriga tjejer som bor i Höllviken i Skåne. Vi heter Lisa och Beata.. Vår blogg är ganska ny så det står inte så mycket än.. :) Men det kommer snart att ändras. ;) Hoppas att du läser fler gånger, ha det bra ♥

RSS 2.0