Hejsan ♥

Hejsan alla läsare, Lisa här. ;) Det är Måndag idag = skola.. Började halv nio som alla andra dagar och slutade vid tre. Cyklade med Bea till skolan i det iskalla vädret. :S Vi hade idrott idag, vi spelade handboll, det var faktiskt ganska kul. :) Sen slutade vi och Bea och jag cyklade hem tillsammans. Väl hemma åt jag mellis och en stor kanelbulle som mamma köpt. :D Idag så behövde jag åka till handbollen lite tidigare än vanligt, men det funkade det med. ;) Jag spelade handboll i Malmö, det var en rolig träning. Jag sitter och kollar på handbolls EM just nu, Sverige möter Serbien. :) Oj, jag har glömt att göra engelskan.. Ska gå och göra den nu! Ha det bra, kram♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisabea.blogg.se

Hej, vi är två 12-åriga tjejer som bor i Höllviken i Skåne. Vi heter Lisa och Beata.. Vår blogg är ganska ny så det står inte så mycket än.. :) Men det kommer snart att ändras. ;) Hoppas att du läser fler gånger, ha det bra ♥

RSS 2.0